Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-20, 21:09   #4
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag kontaktade dem via mail för nån vecka sedan, tog inte ens 10 minuter innan de ringde upp mig.

Efter sommaren skulle de lösa det sa hon, under semestertiden gör dom tydligen inga uppdateringar på sida enligt henne. Sen la han även till att det funkar om man trycker på play så loppet visas i samma fönster och inte öppnar upp ett nytt fönster, men då får man inte med startlistan vilket jag föredrar. Men efter det har det även börjat strula med bilden även när man playar i samma fönster...

Edit: Om jag t.ex. väljer att titta på Millondollarrhymes senast lopp så fryser inte bilden om jag trycker på play knappen men väljer jag att öppna i nytt fönster fryser det...Ibland fryser det även vid första alternativet...

Ytterst störande och sjukt detta med monopol på marknaden och man kan tycka att man skulle vårda detta mer än vad man gör. Men det vet självklart att de egentligen för alltid kommer vara ensamma på banan och då behöver man icke lägga pengar på vad de anser vara struntsaker...

De är idioter och vi tillåter dem vara det - precis som med Sveriges regering och dess politik!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat