Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-04, 16:31   #80
Malderiss

Malderisss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 223
Standard

Tjena grabbar!

Strumpan smakade gott tillsammans med lite sparrissoppa.

Som tur var förlorade jag bara 300 kr då jag i princip valde att avstå spel när jag såg att Pedro inte var med i startelvan så pengamässigt lider jag inte mycket när jag tänkte gå in med 2000 kr i en trippel med bla Barca.

Det är ett helt annat Barca när Iniesta spelar på anfallet och Keita på mitten.
Förstår inte varför pep envisas med detta, Pedro fick drygt 10 minuter och man ser direkt vilken fartfläkt han är, han också fixa en stolpträff - Att han inte spelar från start är en gåta för mig.

Överlag blev det 7500 kr + (tis + ons) då Benfica, Marseille, United och Tottenham satt fint.

FCK gjorde en bra match återigen (imponerad av Wiland faktiskt, undrar hur länge han blir kvar där)

Barca hade inte turen på sin sida i tisdags och då blir det inga 3 poäng, sånt är livet.
Det var en bank som failerade, min åsikt "före" match har inte ändrats men kommer aldrig gå in med stora pengar på Barcelona om inte Pedro startar, så är det (Det blir för statiskt) med seg Keita på mitten.

Polanco //

Tillbaka till Flashback med dig, du är knappast gammal nog att spela.
Kalla mig mannen utan liv eller vad fasiken du vill men att påstå att jag har missat en Barcelona match senaste 6-7 åren är bara tragiskt då du inte känner mig.
Jag lever för Barcelona och ska ner på El Clasicó nu i November och Barcelona - Real Sociedad i December, det blir mitt 17e och 18e besök till Camp Nou på de 2 senaste åren.

1 månads lastbilskneg räcker gott och väl till 4-5 Barcelona resor.
Prioriteringar min vän..

Och varför skulle jag inte komma tillbaka? För att jag missat ett spel (som jag knappt spelade på) när jag skrev bankränta, oj det har ju aldrig förut.
Barcelona hade en dålig dag på jobbet och Danskarna en av sina bästa och stolpen räddade dom 2 gånger om..

/Malderiss