Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-21, 14:15   #56
Slark

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Känns ruggigt svårt idag. Hoppas det klarnar framåt start... Speciellt avdelning 4 känns omöjlig, ville spika där men hittade inget jag kan lita på.

Santos de Castella är bästa hästen men har inte startat på ett tag och har i 6 starter gått i ledningen 5 segrar, ett andrapris. I övriga starter har han en sjundeplats efter galopp som bäst, aldrig gått felfritt från bakspår och då naturligtvis inget som går att lita på.

Sourire Frö har Santos rygg på, den har öppnat som en traktor i fyra av fem starter med framspår bakom bilen, men ok för tre starter sedan. Dock svårt att se en snabbstart från spår långt in bakom bilen.

Upside Face, hur ska de gå utrustad? Med eller utan käk? Öppet eller helstängt? Spår 11 och Peter G och galopprisk, heller ingenting jag vågar lita på.

Cena går godkänt varje gång utan den där riktiga kicken. Hamnar?

Lefty Gun kanske är favorit att få överta från Jaguar C boko. Stallkamrat till Santos. Hade jag vetat att Westholm kört felfritt fått en ok start och kunnat åkt fram och överta från stallkamraten på första bortre lång, ja, då hade jag spikat. Men för många osäkerhetsfaktorer inblandade.
Huvudet på spiken. Känns vidöppet.

9 Santos Castella är grym på grundkapacitet, men har galopperat varenda gång den startat från bakspår. Ingen jag håller i handen hela vägen.

1 Jaguar C Boko kommer speta initialt och sedan tror jag att 4 Lefty Gun får överta. Därifrån är det hästen att slås. Om Olle Alsén däremot väljer att köra 1 Jaguar C Boko i spets, vilket inte vore helt orimligt då den kommer att komma dit hur enkelt som helst, så är det hästen att slå helt plötsligt.

5 Wolverine är hyfsat tidig på min kupong med tanke på läget, men den är inte pilsnabb ut dessvärre.

6 Cena är bra, kan öppna medel och har Björn i sulkyn. Inte heller helt omöjligt att den får överta spets ifall någon av de invändiga inte lyckas.

7 Stojweiler One har gått i väldigt enkla lopp, men får den rätt resa är den garanterat med på fotot.

2 Sourire Frö tar jag bort helt på min kupong.

Min förhoppning är att Olle Alsén dundrar till spets och verkligen vågar köra där hela vägen. 3% på ett sådant troligt scenario är mumma.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat