Citat:
Ursprungligen postat av Slark
Huvudet på spiken. Känns vidöppet.
9 Santos Castella är grym på grundkapacitet, men har galopperat varenda gång den startat från bakspår. Ingen jag håller i handen hela vägen.
1 Jaguar C Boko kommer speta initialt och sedan tror jag att 4 Lefty Gun får överta. Därifrån är det hästen att slås. Om Olle Alsén däremot väljer att köra 1 Jaguar C Boko i spets, vilket inte vore helt orimligt då den kommer att komma dit hur enkelt som helst, så är det hästen att slå helt plötsligt.
5 Wolverine är hyfsat tidig på min kupong med tanke på läget, men den är inte pilsnabb ut dessvärre.
6 Cena är bra, kan öppna medel och har Björn i sulkyn. Inte heller helt omöjligt att den får överta spets ifall någon av de invändiga inte lyckas.
7 Stojweiler One har gått i väldigt enkla lopp, men får den rätt resa är den garanterat med på fotot.
2 Sourire Frö tar jag bort helt på min kupong.
Min förhoppning är att Olle Alsén dundrar till spets och verkligen vågar köra där hela vägen. 3% på ett sådant troligt scenario är mumma.
|
Jag har ändå svårt att tro att de skulle börja köra i spets nu när det är v75, de har släppt varje gång. Alsén har heller ingen respekt med sig så flera lär prova mot tät om han sitter där...