Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-21, 14:22   #62
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Huvudet på spiken. Känns vidöppet.

9 Santos Castella är grym på grundkapacitet, men har galopperat varenda gång den startat från bakspår. Ingen jag håller i handen hela vägen.

1 Jaguar C Boko kommer speta initialt och sedan tror jag att 4 Lefty Gun får överta. Därifrån är det hästen att slås. Om Olle Alsén däremot väljer att köra 1 Jaguar C Boko i spets, vilket inte vore helt orimligt då den kommer att komma dit hur enkelt som helst, så är det hästen att slå helt plötsligt.

5 Wolverine är hyfsat tidig på min kupong med tanke på läget, men den är inte pilsnabb ut dessvärre.

6 Cena är bra, kan öppna medel och har Björn i sulkyn. Inte heller helt omöjligt att den får överta spets ifall någon av de invändiga inte lyckas.

7 Stojweiler One har gått i väldigt enkla lopp, men får den rätt resa är den garanterat med på fotot.

2 Sourire Frö tar jag bort helt på min kupong.

Min förhoppning är att Olle Alsén dundrar till spets och verkligen vågar köra där hela vägen. 3% på ett sådant troligt scenario är mumma.
Jag har ändå svårt att tro att de skulle börja köra i spets nu när det är v75, de har släppt varje gång. Alsén har heller ingen respekt med sig så flera lär prova mot tät om han sitter där...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat