Citat:
Ursprungligen postat av kingscania
[/SPOILER]
Om inte om hade funnits....
Bankränta = garanterad vinst.....
Sen förstår jag inte vad alla dina andra spel har med saken att göra....
|
Förklara för mig när experterna skriver bankränta och laget sedan förlorar? Har sett det en 4-5 gånger i alla fall.
Ibland går det inte vägen, shit happens.
Ärligt talat bryr jag mig inte vad ni säger.
Jag spelar inte för att vinna pengar (visst, det är kul och klonka 15k en helg men) överlag är det för att jag som neutral åskådare tycker att det ger spänning i matcherna. Tippar inte heller singlar utan jag kör MINST tripplar så vad hade det spelat för roll om Barca hade vunnit? Rubin vann ju i alla fall inte..
Om jag ska förlora allt jag vunnit sen jag började med sportsbetting så måste jag förlorar 1000 spänn i veckan i 1 år utan att vinna en enda gång, troligt? Knappast.
Vet att ni använder units och shit här men jag skriver i kronor för det är så jag kör, + 15 000 kr på 1 1/2 månad och här blir man hånad för att man spelar dåligt.
Ja, jag kanske spelar som ett jävla aphuvud men det är hur man vill göra, varje individ spelar hur den vill.
Citat:
Ursprungligen postat av iCash
Ja det handlar om att vinna, men i längden, så du snackar som en notorisk förlorare då du lägger tyngd på en enskild dag då det existerar 365 dagar i året.
|
Det gör jag också, även fast jag verkar och agerar som en åsna så för jag dokument över alla spel och har koll.
Jag är ingen spelare som spelar varje dag, jag knegar som en vanlig Svensson men tippar när jag kollar fotboll (dvs helger & cl veckor)
Sista inlägget i denna tråd...
/Malderiss