Citat:
Ursprungligen postat av Malderiss
Förklara för mig när experterna skriver bankränta och laget sedan förlorar? Har sett det en 4-5 gånger i alla fall.
Ibland går det inte vägen, shit happens.
Ärligt talat bryr jag mig inte vad ni säger.
Jag spelar inte för att vinna pengar, jag spelar för att det ger spänning i matcherna. Tippar inte heller singlar utan jag kör MINST tripplar så vad hade det spelat för roll om Barca hade vunnit? Rubin vann ju i alla fall inte..
Om jag ska förlora allt jag vunnit sen jag började med sportsbetting så måste jag förlorar 1000 spänn i veckan i 1 år utan att vinna en enda gång, troligt? Knappast.
Vet att ni använder units och shit här men jag skriver i kronor för det är så jag kör, + 15 000 kr på 1 1/2 månad och här blir man hånad för att man spelar dåligt.
Ja, jag kanske spelar som ett jävla aphuvud men det är hur man vill göra, varje individ spelar hur den vill.
Det gör jag också, även fast jag verkar och agerar som en åsna så för jag dokument över alla spel och har koll.
Sista inlägget i denna tråd...
/Malderiss
|
Vilka experter pratar du om?

eller?
Om det går vägen ibland så ska man ju inte tala om bankränta....
Det andra du skriver har jag inte haft någon åsikt om, och kommer inte ha heller....var bara den s.k ""bankräntan" jag skrev om....