Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-04, 17:20   #90
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WW Visa inlägg
iCash //

Du uppträder ju väldigt patetiskt som bannar en medlem utan att han får chansen att försvara sig, det är riktigt omogen nivå och du ska vara en moderator? Fick du inte vara moderator på flashback så du var tvungen att söka dig till ett mindre forum där du får härska och styra? Maktbehov?

Anledning till att jag ens började skriva i tråden var för att folk skrev "Han kommer aldrig visa sig här igen"

Annars hade jag inte ens besök en 2 dagar gammal tråd, att lyncha folk är tydligen tillåtet här men inte att spela hur man vill?

Då borde ju inte ordet bänkränta existera inom sportsbetting? För någon här i tråden nämnde ju att INGEN match är säker, inte ens Djurgårdens p00 mot Chelseas A-lag är alltså säker.

Då tycker jag att man kan skrota ordet bankränta, vad ska man med det till? Inget är ju säkert..(vilket iof är sant)

Ett tips innan du spärrar detta konto, lås denna tråd - det hade en bra moderator gjort.
Det är bara du som säger att bankränta "existerar" inom sportsbetting....

Du märkte mothugget du fick innan i tråden när du skrev det....ändå vihåller du att bankränta finns....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat