Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-23, 16:28   #78
ExtremtFattig
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det verkar vara väldigt oklart.

I natt fick jag besked om att den nog ska lottas eftersom den blev avbruten.

För ett par timmar sedan idag snackade Viking med svenska spel och då sa dom att resultatet av allt att döma kommer stå sig.

Nu verkar de säga lotta igen till dig.

Det är nog ingen som vet så bara hålla tummarna och vänta Man får utgå med lottat kryss så blir resten bonus, liten bonus om lottad tvåa men stor bonus om ettan står sig.

Matchansvariga tog ju beslut att matchen skulle spelas klart och återupptas, men ett lag fanns inte på plats för att slå sin hörna så då kan man ju tolka det som att 1-0 stod sig sista 15 minuterna.
Den är ju lottad och de på Svenska Spel vet ju vad den lottats som! Det han kan ha menat till dig indirekt är att den "lottats som etta", men det är svårt att sia om.

Jag har varit i samma situation med ett X på kupongen. Matchen avbröts i 85e minuten. Efter mycket dividerande så fick jag veta att den faktiskt lottats till X på kupongen långt innan det blev officiellt (den lottades dock med annat tecken på Topptipset). Jag förstår varför de inte går ut med något ifall matchen nu spelas färdigt inom spelperioden (som brukar vara dagen efter avslutad omgång, dvs i dag). Tycker de borde gå ut med sådan information direkt! Då gällde det 250 000 - men det är ju en "fruktansvärd" pina med väntan.

Så jag förstår vad ni "går igenom".
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat