Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-28, 09:16   #27
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Inte för att vara den som är den, men jag hoppas verkligen att det är fler än du och nuvarande 62% som spikar Amiralen i morgon. Om det kan kallas för att "koppla greppet" på "pöbeln" vettefan....det är du och Shooter möjligtvis som tycker att man "kopplat greppet" på spelarkollektivet efter att ha spikat favoriterna i de första två avdelningarna. Bortkastade pengar om du frågar mig.

Insatsen näst senast - spets och bestämde. Totalt intetsägande.

Insatsen för tre starter sedan - ett par ggr per år får hästarna fantastiska tider på Färjestad, vet inte om det är fel på mätningen eller tidtagningen, men Melanders stjärna sprang väl en halvsekund snabbare, samma kväll? Jag garanterar att Admiralen inte springer nån 10-tid i morgon på Bergsåker, inte 11-tid eller 12-tid heller.

Men jag önskar all lycka till, sitter den så är omgången död iallafall.
Så du tror att omgången inte är död om du garderar och Admiralen vinner? I alla omgångar jämför man motstånd som man mött, tider (nåja, kanske kallblod) och utgångslägen. Admiralen är ingen snabbstartare så läget betyder inte mycket, det är felfri avgång som gäller och det är enkom Gardner Shaw emot. Jämför dessa med motståndet senast - var spelarna så fel ute då de spelade honom så hårt, menar du? Varför, i sådana fall. ja, denne galopperade så vi får aldrig veta...

Ja, man "kopplar alltid greppet" om man spikar i första, oavsett spelarprocent på kusen, detta då mången garderar just för att slippa åka i första! "Bortkastade pengar" är att gardera! Stå hellre över omgången om du tycker/tror omgången är död efter Admiralens kommande kross! Och självklart behöver Admiralen inte gå några 10-12-tider! Det räcker gott med runt 13-14 för att vara överlägsen här, då han självklart tar dem på ren klass och styrka. Bergsåkers upplopp gör det inte sämre heller! Vinner från dödens om det behövs...

Lycka till!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat