Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-29, 10:28   #183
svepet

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3145
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vad är det för funktioner som du använder till dina "avancerade system"?

Kul för dig att du går på betalsidornas tips. ;-) Framgångsrecept antar jag då.
Om du läst mitt första inlägg så förstår du att jag inte heller är någon fan av betaltjänsternas tips, de är absolut inte prisvärda. Har hänt att jag köpt de men inte speciellt ofta. Mer för att få snabb info när jag inte hunnit läsa på o jobbat i arkivet. Men aldrig att jag följer deras tips slaviskt, men ideér kan man få ibland såklart.
Mest fascinerad av att du är så kategorisk med allt. Dissar Nybrink, betaltjänster mm men lägger alltid själv ut dina matematiska kuponger här (som för övrigt borde läggas i tråden för kuponger anser jag för de som är intresserade av andras system).

När det gäller BaraTrav som jag kör så är det mkt mer än bara ett reduceringsverktyg. Det är även ett informationsverktyg som gör att du har väldigt mkt statistisk o realtidsinfo samlat i ett gränssnitt. Och man får överblick över sitt system till skillnad från ATG:s som i jämförelse är rent taffligt.

Vad jag använder mer? Främst avancerade poäng o urvalsbudget för stora system o bruttovinst o automulti för enpoolsspel. Vida överlägset att köra t ex flerkupong.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat