Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-29, 10:54   #185
svepet

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag förmodar att du menar "emot allt" och så nämner du två exempel. En rejäl överdrift som jag inte ens bemödar mig att kommentera närmare. Att jag "dissar" Nybrinks tips likväl som betaltjänsternas, tja varför ska man spela som de? Du skriver själv att du inte köper betaltjänsternas tips, men om du nu tycker att de är så bra så borde det ju vara värt det. Nybrink tycker jag har gjort mycket bra för travsporten, som t.ex. när han tjatade och tjatade i sina krönikor om att barfotainformationen borde redovisas. Däremot så tycker jag inte att han är någon vass tipster och jag kan inte minnas att han satt någon V75:a under alla år.
Ok, tar tillbaks det där med allt, det var överdrivet.
Men läser du inte vad jag skriver? Vad har jag sagt att betaltjänsterna är så bra? Att ta information från olika källor, betal- eller gratis innebär väl inte att man skriver av dem? Ideér försöker man ta in från många håll men i slutändan är det ens egna slutsatser som gäller såklart. De få ggr jag köpt betaltjänsternas tips är det framförallt för att se t ex deras analyser i spetsstriden, kuskintervjuer och annan info som inte alltid läggs ut via gratiskanalerna. Aldrig att jag skulle skriva av deras tips, då är ju spelvärdet noll då deras drag alltid tenderar att bli överstreckade.

Nybrink är en skön snubbe som vågar säga vad han tycker till skillnad från många andra offentliga personer. Som tippare är han som gemene man, ibland hittar han rätt men oftast blir det fel. Precis som för oss härinne med andra ord
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat