Inleder troligtvis med två spikar idag...
5 Hes Marvelous får direkt meter på en startgalopperande 7 Oscar LA (fungerar inte i volt) och sedan blir det en gäspning. Goop inleder
I andra är det spets och slut på bike-förvandlingen 2 Valour Kronos. Har dessutom Gustav Johansson i sulkyn och det är vår nya dominant om tio år! Tro mig! En ruggig kusktalang som kommer dominera framöver!
I tredje tror jag 8 Honey Mearas reglerar fältet från dödens och vinner lätt men jag kan bara inte missa på 5 Loaded Maria till 2%!! ÄCKELFORM på den kanten och toppspår! PASSAS!!
6 Born Unicorn blir svårslagen men 2 Apamand kan slå till på speed!
3 Condior får spets eller rygg ledaren om 4 Bravo Santana tar sig förbi. 5 Galantis är otroligt understreckad! Tre streck räcker långt!
Ruskigt derby!! Jämnstreckat bland kanonerna. Går 5 Calgary Games felfritt första bfro?? I smeten finns 4 Henry Flyer Sisu till ofattbara 4%... Varför så lågt? Mika upp och helfinskt bastufirande ikväll?
I sista streckar jag alla på framspår! Här kan något skumt hända. 11 Whelk var snuskfin som fastlåst sist! Härdad i tuffa gäng... Om den kommer iväg skapligt är det loppets stora skräll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|