Visa ett inlägg
Gammal 2021-09-05, 21:09   #135
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Jag har följt travet i snart 30 år varje dag och inte missat ett storlopp. Jag har alltid sagt att det går inte jämföra vinnare från olika årtionde pga av olika saker.

Tänker inte säga att det är det värsta jag skådat då jag såg Bold Eagle i Elitloppsförsöket eller Marre stor segrar samt Readly Express segrar samt Ina och Queen L segrar i PDA men det här var något utöver det vanliga.

Som Calgary Games såg ut i loppet, efter mål, och på det viset att vinner så är det en av det bästa insatser jag skådat i mina år inom travet.
Jag har bokat biljetter till PDA 2022 men jag är säker på att man kommer vänta till 2023 innan man startar men det här kan bli Sveriges nästa PDA vinnare absolut om inte Campo Bahia väljer att starta 2022 för det tror jag är Sveriges största hopp 2022.

Svensk travsport har en ljus framtid för bakom idag såg vi också 5-6 blivande stjärnor bakom Calgary Flames vill jag lova.

Idag kommer spelet helt och hållet åt sidan. Det var ett derby att minnas. Tack för jag fick vara en del av det genom att få se detta.

/jiwa
Ja, det är bara att hålla med, men viss försiktighet ändå om att det är raka spåret mot PDA vinst. Hur bra trodde man inte att hans egen William skulle bli när den vann kriteriet på ett imponerande vis och hur bra trodde man inte att Hail Mary skulle bli i år efter derbyutklassningen i fjor? Bara hoppas att det går motsatt väg med denna guldklimp men det kommer framtiden utvisa.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat