V75
Inlämnat: 2021-09-11, 11:16
Bollnäs
Lördag 2021-09-11
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer
Avd
1: 2, 4, 6, 7, 11 (9, 3)
2: 6, 8, 12, 14 (10, 3)
3: 4, 11, 12 (7, 8)
4: 8, 9, 10, 13, 14, 15 (1, 2)
5: 8 Eddy West (1, 4)
6: 5 Moses (12, 9)
7: 3, 12 (5, 6)
5x4x3x6x1x1x2 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: SHD VHQ MQR
Blev tidig inlämning idag. Tycker det alltsomoftast sällan blir bra om man funderar för mycket ibland
Avd 1:
Ett jämnspelat och öppet lopp inleder. Många om det. Men går på min bana för idag och krånglar inte till det. Spelar för att överleva loppet och landar på fem streck.
Avd 2:
Kallblodslopp där troligtvis precis allt skulle kunna hända. Nårje favorit och felfri kan den nog vara svårslagen. Det finns dock ett par med fin form i loppet också om favoriten skulle göra bort sig eller hamna dåligt till. Fyra streck.
Avd 3:
Santos De Castella borde ta ledningen och få bestämma, men "bara" tvåa senast på V75 i ett rätt svagt lopp. Den är lite ojämn och ingen jag vill hålla i handen. Double O. Seven fick spår lite långt ut på vingen. Kanske får göra jobba eller var hamnar den? Chansar bort, så den vinner väl!
Gillar Grand Canyon Sisu. Verkar trivas på distansen och vunnit bakifrån. Kommer bra igenom i ett ihåligt fält?
No Pressure 1% är en bra häst som är nästintill ospelad. Men så är det ju spår 12 också för den. Noterar att bakskorna rycks och bajken sätts på för första gången. Det kan gå, märkligare saker har ju hänt. Upploppet är 207 meter idag.
Avd 4:
Muzzle The Yakker 16%, tycker jag känns överspelad. Visst Örjan i sulkyn, men jag undrar om den verkligen står emot alla på andra volten. Spelar för att den inte gör det.
8 Saga Doc 7% och 14 Luna Nera Doc 2% är två skrällbud. Bra form på båda.
Avd 5:
Eddy West gillar jag skarpt. Nedstruken ett spår. 24%, då tar jag ställning och spikar!
Avd 6:
Bröderna Persson ute i angeläget ärende? Håkan verkar ha hästarna i fin form just nu. Moses gjorde en stark debut och fick läget här. Kan leda runtom och har hästen dagen borde den vara svårslagen, men det finns roliga skrällbud om man garderar ska sägas.
Jag spikar Moses idag.
Avd 7:
Uffe vinner. Frågan är vem av dem? Låser på Milliondollarrhyme och Milligan´s School i avslutningen.
Lycka till alla som spelar idag!