Mina tankar om omgången:
Dagens bästa spikar:
8 Eddy West 25% är nedstruken ett spår. Tar sig ner i banan och bara matar ner dom sista halvvarvet. Min andra spik tror jag är fruktansvärt överlägsen. 5 Moses bär sina 47% bra och under 50% är det singelstreckvärt anser jag. Vinner oavsett upplägg. Har inte galopperat på ett tag och belackare minns hur den var förr. Grym vinstchans!
Dagens bästa skrällar:
I första är det äckligt bra värde på tre hästar som jag streckar direkt! 1 Dulce De Leche STRUKEN är en helt annan häst i front och här lovar Ove A att köra den i spets. 3% är alldeles för lite. 3 Double Formula från fint läge och bfro för andra gången i livet! Första gången för ett år sedan ändade i galopp så effekten är osynad. Endast 1%!! 12 Sister Of Mercy är speedig! Vid omstarter kommer bakspår in i matchen och till 0% är strecket givet vid gardering.
I andra avdelningen hittar jag 11 Månremus bfro och i någon form av jänkarvagn till 4% och 13 Tangen Töff till 3%! Även den bfro! För snålt streckat på båda!
I tredje avdelningen finns det även här flera understreckade! Inte minst 2 Loveyouecus bfro och i jänkarvagn. Hästen jagar spets och biter ifrån sig bra där! 5 Sara K.M.E. med skrällkusk i jollen från bästa spåret! 0% är ett skämt! 12 No Pressure kommer in i matchen om överpace! Barfota bak och jänkarvagn! 1%!!
Goa singelprocentare i fjärde är främst 6 Liquifyem som Ove A säger är hans absolut bästa vapen idag! Spets och slut till 6%!!3 Beauty Super Nova med Erik A upp har tiderna i kroppen och från rygg ledaren eller tredje in kan den skrälla! 8 Saga Doc har form, är härdad, är perfekt inne i loppet och maxas! 7% är för lite! Se upp! 15 Alexi Quick med Goop är tung nog att gå runt dom! 8%...
I sista är 6 Inti Boko redo att med Örjan ta ner favoriten och vinna med ett halvt huvud! 9% är sjukt bra! Dagens lås på favoriten och nämnd skräll!
Dagens avslag:
2 Final Whistle i första! Jag fattar ingenting! Jag lämnar den helt utanför på 7 streck! Kommer med på systemet nu när 1an är struken - fortfarande avslag som favorit dock men med på garderad lapp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av SistaStallskriket den 2021-09-11 klockan 13:59.
|