Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-05, 14:30   #485
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Sparta igen!

Jag spelar Sparta Sarpsborg till 1,47 Betfair efter com.
Norska Getligan hockey

Spelstopp 15:00 imorgon

Sparta e det bästa laget. Det handlar om inställning såklart, men så länge man får 1,45-1,50 på lag som e överlägsna spelar jag!
Sparta ska slå Rosenborg 3 av 4 matcher.

Sparta vann med 6-0 hemma, självklart blir det svårare men de visar upp en fin stabilitet. Rosenborg har överraskat lite och bättre än de tre sämsta lagen men inte mycket bättre. Rosenborg har 2-6 mot Stavanger och Lörenskog, dessutom 1-5 mot Vålerenga, det ska skilja två divisioner mellan dessa lag. Om de lagen kan slå Rosenborg med 4 mål ska Sparta kunna vinna med ett mål.

Allt kan hända och bränner Sparta p.g.a. av inställning e det bara att betala av och jobba vidare. Rosenborg har på hemmplan en seger mot mittenlaget Lillehammer men på minuskontot e två KRYSS mot Manglerud och Frisk/Asker och dessutom torsk mot Stjernen!
Det e för dåligt och jag ser bara underskatting emot grönt på kontot!

Oddset kommer nog droppa till 1,35 imorgon...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2010-11-05 klockan 14:44.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng