Visa ett inlägg
Gammal 2021-09-14, 15:31   #13
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Han menar förmodligen mig. Jag försöker faktiskt att låta bli att initiera sån OT.

Men jag brukar ha svårt att låta bli att kommentera om jag ser något som jag anser inte vara ett "Sharp"-t resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ibland tycker jag att det hör hemma lite varstans. Det är ju inget som existerar i ett vacuum utan snarare får sitt värde av att sättas in i ett sammanhang.

Nej, hade absolut INGEN i åtanke när jag skrev detta - bara det att det blir i vissa trådar en evighetslång diskussion och spelidéer och annan info försvinner ibland i detta massiva inflöde. Jag gillar dessa diskussioner, men det finns tillfällen för allt - alla diskussioner kring spelteori hör absolut inte hemma i en tråd som denna, medan vissa andra gör det då det går att diskutera aktuella fall, på ett smidigt sätt som då alla kan följa.

Det är lite som med denna diskussion nu - det börjar med ett par rader, i mitt fall en uppmaning och sedan är diskussionen igång för alla vill svara alla. Många gånger är även topic för dessa diskussioner inte alls hemmahörande i just den tråden - finns ju fler ämnen än spelteori som ibland "ballar ur"...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat