Visa ett inlägg
Gammal 2021-09-18, 13:52   #50
shjuve9le

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Här diskuteras allt kring V75 och sidospelen - inte en massa dynga som kan tas i andra trådar, typ spelteori, reduceringshjälpmedel eller fan och hans moster. Vi håller oss till de rena penga spelen...

Jag har i alla fall hittat en spik i första som kopplar greppet direkt på pöbeln och det är Jorma med Mas Capacity. Har varit mycket bra på slutet (en längre tid) bakom kanonhästar. Näst senast tvåa bakom omöjlige Admiral AS och senast duktig fyra i Finland där det gick väldigt fort till slut och gick inte att ta något nämnvärt men han gjorde det riktigt bra, ändå. Här kommer spåret bakom bilen enkom göra så att spel% hålls nere - allt under 30% är kanon... Vinner detta från dödens om måste - som jag sagt tidigare så älskar jag starka kusar på kort. Är inte hypersnabb från start men helt okey och Jorma synar nog dödens direkt. Största problemet är om han blir hängandes på Färjestads hypersnabba bana. Måste komma ner någonstans...

Kommer inte kanske möjligtvis 2an till spets, 2 dåliga/sämre lopp och dags för en kanon prestation?
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat