2021-09-26, 15:21
|
|
Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn
Klart intressantare omgång idag jämfört med igår.
Det här blev spikarna;
V75:6 - 2 Milligans School
Enbart 27% idag, har nog behövt återhämta sig efter tömningen i Åby stora och tar inte så hårt på att han inte vunnit i de två senaste. Nu är det 750 papp till vinnaren, Valla, hemmabana, bfro - och ett bra spår (även om jag har för mig att Sjödén brukar dissa just spår 2 i guld). Kan det vara mer dödens och slut än så här? Eller kan de t o m tänka sig att släppa med Cyber Lane / Milliondollarrhyme?
V75:5 - 4 Final Whistle
Det låter så härligt påställt från stall Djuse så jag går emot både Sjödén och spelarkollektiv och spikar den här 22%-aren där Magnus A kör till spets efter 200 meter och sen är det spel mot ett mål. Vill man spela en rolig tvilling eller ett roligt platsspel så förordar även jag 12 Iceland Radio men Julia Smedman är inte riktigt lika vass, enligt mitt förmenande.
V75:3 - 6 Calgary Games
Om Selected News hade haft spår 5 och favoriten spår 12 så kanske man kunnat tänka sig en favoritförlust (till fina 91%), men även jag måste böja mig för övermakten den här gången. Om den inte är sjuk så är det nog spets och slut idag, konkurrenterna är förmodligen helt nöjd med att ta platserna närmast efter för att komma vidare till finalen.
Med tre streckfavoriter som spikar måste det till ett par Stänkare för att skjutsa upp utdelningen till åtminstone 5-siffrigt.
Vi provar med Petter Lundberg och Loveyouecus i avdelning 2.
Tvilling mot 6,7,11,13
|
Gillade inte värmningen på 4 Final Whistle tycker inte travet flöt tyvärr. Men det vara i bakvarv visserligen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|