Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-04, 19:54   #4
bosseguldheden
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2906


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 1
500 lax i första pris och stall Zet sponsar loppet. Det är väl Örjans och Redéns lopp? Störta till ledning, släppa till nån bra och blåsa till på Open Stretch. 6 Honey Mearas!

Avd 2
Usch, treåringslopp. Men statistik-lagen säger ju att norgetävlande hästar som kommer till Sverige och får svensk toppkusk ska med på lappen. 7 Thai Harlem!

Avd 3
Monté analyserar jag inte. Tar bara Emilia Leo, slentrianmässigt. Hon har fem raka vinster med hästen i monté.

Avd 4
Ungdomslopp. I dessa lopp har kusken större betydelse än i vanliga lopp eftersom Goop, Örjan, Erik, Ulf Olsson å såna där snubbar inte får va me. Då sticker Magnus A Djuse ut rejält. Magnus på 9 GERBEN är ju verkligen ett kuskplus!

Avd 5
7 Don Fanucci Zet blir väl favorit. Men jag vill inte spela utan 6 Aetos Kronos som har spår innanför och kan bli svårtuggad. Har ju gått lysande det sista för han den där Djuse.

Avd 6
2 mille i förstapris. 4 Calgary Games blir väl veckans största favorit. Men så var det ju det där med Örjan och höga prissummor. 5 Mister Hercules kommer med på min lapp.

Avd 7
Ett prestigelopp som alla vill vinna. Kan bli Vilda Västern-körning. Ovanlig distans för Guldhästar. Är inne på att hel-gadda här. Då är jag bara uppe i 24 spänn ännu.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat