V4 Newcastle
V4:1
3 Ruby Baby spetsar initialt. Jag tor man släpper till storfavoriten 6 Boyshavetime som vunnit på imponerande sätt och sett smått okörd ut. 3 Ruby Baby har viss skrällchans från rygg ledaren då hästen är speedig med smygresa
huvudtips är seger för favoriten 6 Boyshavetime . vill man dubbla bör man välja 3 Ruby Baby som garderingsstreck. 10 Arbit Major och 2 Great Cadillac är kandidater till tredjeplatsen.
V4:2
3 Rocknroll Swinger spetsar men 7 Surfers Delight tror jag är en bättre häst och mosar ledaren från dödens!
Skulle 3 bjuda på oväntat hårt motstånd och toksvara favoritern kommer 8 Never Know Charlie och 9 Its Allabout Alice in i bilden.
huvudtips är seger för favoriten 7 Surfers Delight. garderar man så lägger man till 8 och 9
V4:3
7 The Black Prince ska bara vinna detta lopp. Slog samma hästar sist och då körde kusken väldigt självsäkert. Stängde in sig sist invändigt helt övertygad om att hästen växlar ner motståndarna bara man har fritt över upploppet. Det stämde väl - Black Prince spurtade retfullt enkelt hem segern .
Bara 7 hästart till start och det är väl mindre än 1% risk för att hästen ska sitta fast.
Spik 7 Black Prince , garderar man får man ta alla då de övriga 6 är ungefär lika bra.
V4:4
öppnaste avdelningen. Jag prövar att låsa på 2 Louth Park Watch och 7 Shadow Shark.
Favorit just nu är 6 Overrated , passade namn då jag anser hästen vara överspelad som favorit.
garderar man rankar jag 5-6-3-1 närmast bakom
som ni ser tror jag på favortbetonade resultat och låg utdelning. Hela min ram 2x3x1x6 kostar 72 kr men det är lågt spelvärde på en sån rad.
Flerbong i någon form är nog att rekommendera. Tvinga in någon som inte är favorit i ett lopp.
förslaget
avd1) 3 Ruby Baby
avd2) 7 Surfers Delight
avd3) 7 The Black Prince
avd4) 2,7
1x1x1x2 = 2 rader/ 4kr spelat X10 före 40kr tot eller X20 för 80kr toto
och kupongen
avd1) 6 Boyshavtime
avd2) 8,9
avd3) 7 The Black Prince
avd4) 2,7
1x2x1x2= 4 rader/8 kr spelat X10 för 80kr tot eller X20 för 160kr tot
jag tvingar alltså in att någon av mina motbud skall vinna avd 1 eller 2. det får inte starta favorit-favorit , händer det så ger V4 småkronor om min avlutning på 1x2 också sitter
nära skjuter ingen hare - 3 Ruby Baby får inte fritt i tid och blir tvåa
vann gjorde storskrällen 9 Deanne Panya till 2%. Typiskt när man går ut och flaggar för favoritparad. Inte lång borta att det börjat bra med 3 Ruby Baby dock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Basse den 2021-10-08 klockan 10:29.
|