Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-09, 05:02   #15
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Första barfota på Ivensong (treåringar får inte gå utan skor i Frankrike). Känns som spik där om allt verkar bra i värmning och balansen kvarstår. Jag vet vilken skillnad det brukar vara när de franska nyblivna fyraåringarna kommer ut utan skor för första gången på Vincennes och Allaire har nog koll på att detta funkar. 23% är förmodligen i klar underkant... Kan bli en tvilling med Malmqvists häst också som jag tycker inte ser lika bra ut men som även den är anmäld barfota för första gången och har fått två preparélopp på slutet. Given för mig om jag skulle gardera...

The Engine var en halv längd bakom Rome Pays off senast i ett tufft BC-lopp senast. Bike på, kan öppna och möter enklare med en duktig kusk. Dessutom är spår en bit ut bra på Åby. Jag hade nog rankat honom iaf topp tre vad gäller vinstchans i loppet, etta på värde.

Gjorde lite platsraketer och där tog jag med fina Helgafell. Att han ska slå Calgary är förmodligen för mycket begärt om allt står rätt till där, men tror inte han är sämre än övriga. Vann European Championship för treåriga förra året i åkande stil och formen verkar på gång.

Om jag får gissa när det gäller Milliondollarrhyme, så tror jag han är bäst med ett rygglopp fram till upploppet över 2640. Blir det minsta tempo här så borde han fälla de flesta. Första förlusten för Ulf Ohlsson kom senast så han är säkert ute efter revansch...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat