Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-10, 10:28   #9
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Gjorde de inte ett försök med att höja till 1 krona för typ 20 år sedan , man fick väl välja om 50 öre eller 1 krona har jag för mig. Eller minns jag fel
det var väl 70 öre på V65 som de gav möjligheten att spela med 1 krona också.

Höjt radpris gynnar utländska syndikat, dessa aktörer har till skillnad från Svensson för sammanhanget obegränsat med pengar, de skulle slicka sig om munnen om Svensson bara hade råd att täcka de mest sannolika(enligt vad Svensson tror) raderna.
Andelsspel skulle få en skenbar fördel, fast även för dem vore det katastrof av samma skäl som för Svensson, de gör i regel sina system så tidigt att en utvärdering på spelvärde är omöjlig om de nu skulle vara lagda åt det hållet vilket de oftast inte är.

Personligen skulle jag gärna se en sänkning, fast jag inser det omöjliga där då ATGs marknadsavdelning inte räknar ROI utan brutto kronor på Harry Boys inslag.

Radpriset är ju inte problemet, problemet är att man måste vara med och betala till Jackpot på V86, V75 och V64.

Vad var/är det för fel på V65, helst med gamla regler om ned eller uppflyttning av poolpengar dvs utan jackpot!

Remy Nilsson är upphovet till galenskaperna, minns att han lanserade V54.

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat