GS75 Solvalla 10/10
Ingen som lirar idag när det både är jackpott och Solvalla med en del fina hästar?
Sitter och letar motbud till både stora favoriterna till andelsspelet som bäst nu. Gaylord känns mest given att gå emot, där är några bra emot och står inte spets och slut i programmet direkt.
Kabor Boko 70% efter två starter i livet och sprinterdistans, man gillar ju inte sånt. Det svåra är ju att väga chanserna bakom, men Ascension sticker ut lite som ekipage.
Campari i tredje maxar de en del, kan den hålla hela vägen till 1%? Charles Du Sud felstreckad också, den är bra och det är verkligen inga kanoner emot här.
Karisma Boko tredje lampan och den har jag bestämt mig för att köpa. Står jättebra inne på kapacitet och borde inte förlora så länge den går felfritt.
I sista tror jag tilläggskanonerna har en för svår uppgift när de bästa där framme fått fina lägen. Har svårt att välja mellan Phoenix och Champ dock, omvända lägen så hade det ju blivit spik på Champen.