Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-25, 13:21   #38
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Kan inte heller förstå poängen att vilja gå till RoK när det uppenbart är en sida som enbart framhäver sina positiva sidor (vilka det nu är...) och döljer allt det negativa.

Hade RoK slängt upp en statistik sektion där de tydligt redovisade sina spel ärligt och slutade blogga om hur jävla bra de är när det egentligen går skitdåligt för samtliga experter så hade jag inte tyckt det var något fel på sidan.

Sen drivs sidan av en snubbe på aftonbladet, sveriges största tidning för masspridning av lögner, snevriden information och historier återberättade på fel sätt.
Skit föder oftast skit, så även i detta fallet.

Önskar dig lycka till, du är inte dålig på det du gör, absolut inte, däremot så tycker jag också att din BR management är sned då du satsar 5u på alla spel. Jag skrev det tidigare i tråden och meningen var inte att klaga, endast att ge ett tips på hur du kan öka din avkastning ännu mer. För att pricka in matcher har du uppenbarligen talang för.

Hälsa holms att vi vill se ett spreadsheet på hans sida, annar slänger vi upp ett här och paste:ar länkar på RoK istället
+1....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng