Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-16, 18:07   #120
ExtremtFattig

ExtremtFattigs avatar

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Frågar detsamma - vad i helvete ödsla tid på oss idioter om du inte klarar av lite negativitet???!!! Världen och Sverige brinner och du gråter för att ett forum är lite "hårt" för dig! Buhu fucking HUUUU!!!

Ja, buhu för mig! Men fortsätt du njut av allt negativt som sker i världen så kan du slå en high five på dessa! Lite dödsoffer här och där eller någon våldtäkt, det tar vi så så klart!

Jag kommer försvinna igen så kan det finnas **** kvar som kan ge varandra klappar på sina axlar för det är så ni fungerar!

Hej då!

Jag försvinner igen och lovar att aldrig återkommer!

Mitt sista mess. Den som vill kontakta mig efter det kan skriva till [email protected] då det är min tredjemejl!

Ha det gott och vinner nu Cash Cowboy så har ni fått två vinnare men era egon är för stora för att kunna diskutera sådant.

Men ni är alla vinnare här oavsett noll eller fem rätt. Ni kommer alltid klappa varandra på axlarna. Men så får det vara. Hoppa ni fortsätter må bra. Hej då!

Det kommer inte gå att kontakta mig här framöver!

Over and out!