Ämne: V86 20/10
Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-20, 18:09   #20
Galten
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Finns väl risk att man övertänker saker...

V65-1 Skulle tro att Borups Umami tar en längd på Wolfen? Borups känns en aning vek till slut, men skulle Wolfen hoppa så finns det kanske chans från spets ändå. Goldfield tog ju faktiskt på Wolfen över upploppet från dåligt läge. Idag spår 1 och barfota runt om. Om luckan kommer till slut så är det inte helt omöjligt till 4% streck

V65-2 Summit in Sight fick fuska bort en hel del senast och vann sen med nos till 1.43 i odds. Det känns väl som 71% streck är en aning mycket? Men han är ju startsnabb och det är väl stor chans för samma förlopp. Jag spikar också.

V65-3 En favorit i stor fara från spår 11. Hittar man spetshästen här så tror jag man kommer långt. Min spetsidé är 7 Callmefama Kronos. Skall öppna en öl och se om jag vågar spika..


V65-4 Alla "roliga" hästar står på bakspår.. Teton Miss Annie gjorde slarvsylta av Bellis Frontline senast- Muzzle the Jacker och Your Dreamlove känns bra också.

V65-5 Bordeaux S håller knappast upp spets och är i fara. Gobi Princess till spets och sen kommer den danska stoderbyvinnaren med det långa namnet som en kanon i sista sväng. Fördel Flemming Jensen.

Återkommer
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat