Ämne: NHL 06/11
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-06, 15:40   #5
fweewea
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Jag funderar på att betta Flyers ikväll. De är inne i en fin form för tillfället, och man möter Islanders som inte alls gått bra i år. Flyers har 8 vinster på 13 försök, vilket är ett bra facit. Islanders har totalt förlorat 7 matcher efter full tid, och ytterligare 2 efter förlängning - 9 förluster på 13 matcher för Islanders är ett ruskigt uselt resultat. Islanders har 2 vinster, 1 förlust och 1 förlust efter förlängning. Flyers bortastatistik är exakt likadan som Islanders hemmastatistik, dvs 2 vinster, 1 förlust och en förlust efter förlängning.
Får Flyers till 2.10 @ Betsson.

Kings tar emot Nashville på hemmaplan. Kings har 5-0-0 på hemmaplan, vilket givetvis är mycket bra. Nashville har 3-0-2 på bortaplan, men Kings hemmaform får ses som ännu starkare än Nashvilles bortaform. Nashville kan nog överraska, men jag tror att Kings kommer att klara av att spela sitt egna spel och vinna relativt enkelt. Som sagt, Kings 5-0-0 på hemmaplan känns mycket starkt.
Får Kings till 2.00 @ Betsson

Boston tar emot St. Louis på hemmaplan. Bruins besitter en statistik på 7-0-3 under deras 10 första matcher i NHL i år. 2-0-2 på hemmaplan är Bruins facit, vilket kanske inte är det absolut optimala för deras del även om det är fullt ok. St.Louis har även dem 7-0-3 (förvisso med ett par förlängningsförluster/vinster). St. Louis har dock bara 1 vinst på deras 4 första bortamatcher i år. Jag tror att Boston tar sin tredje hemmavinst för säsongen ikväll.
Får Boston till 2.25 @ Betsson
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat