Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91
Åsikterna är många...
Men jag gillar Rok mer, snyggare design och fler besökare, det är väl den största anledningen
Som sagt, det är upp till var och en att följa rekar, även på Rok. Det är ingen som tvingar en... Sen  finns de naturligtvis fler rekare på Rok som är mer svenssons än här skulle jag tro. Men alla är ju långt ifrån bra, och väldigt många här sitter ju på båda ställena.
Och allt prat om Spreadsheet, de finns ju inte på denna sidan heller, eller hur?
Sen att de ska komma är  ju en annan sak, och huruvida Holms spreadsheet eller inte är ingenting jag vill säga någonting om.
Rok är mer ett företag, medans detta är ett forum, så tycker jag de känns iaf.
Sen får man skit kastad på sig här också för sina "idiotbets".
Jag kanske är inne i ett stim nu vad gäller fotboll, men de är sporten jag behärskar bäst och hade dubblat upp kassan enbart förra veckan om jag inte hade gett mig på Ishockeyn också...
Men ni gör som ni vill, kommer fortsätta lägga ut spel här, åtminstone till sista januari så får vi se.
Ni gör ett kanonjobb ni andra härinne också!
|
Nu får du ta o bromsa in!

Vet inte var jag ska börja, men jag gör mitt bästa!
RoK lägger
bevisligen ut dåliga rekar, jag hoppas du förstår att det har
bokförts statistik över
holms spel och den statistiken visar att han är en
förlorande spelare.
Trots detta köper folket hans bloggande om att vinna och om att allt går bra,
hur fan går det ihop?, statistiken säger ju att han förlorar?
Att hela RoK sedan är smockad med reklam gör inte direkt saken bättre, även om det precis som du säger är frivilligt att klicka på länkarna.
Sharps.se har väl knappt funnits en månad, just nu är det precis som du säger endast ett forum men jag är rätt säker på att det kommer bli mycket mer. Spreadsheet kodas för fullt och kommer upp om ett tag... anledningen är att vi spelare vill ha det, nämner du ordet spreadsheet för holms & co så kommer de nog inte vara så positivia... vet du varför?
För ett tydligt spreadsheet på RoK med deras pinsamma statistik hade skrämt bort varenda besökare och gjort att sidan inte längre drog in pengar till holms & co... så enkelt är det!
Enligt mig är den stora skillnaden på Sharps och RoK...
Sharps:
Av spelare för Spelare
RoK:
Av holms för holms plånbok
Kan ju som exempel ta tråden där vi donerar till Läkare utan gränser, den skapades för en vecka sedan och har redan dragit in över 15k till de drabbade i Haiti... kolla med holms om han e sugen på o lägga lite av
sin vinst på välgörande ändåmål...