Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-27, 15:12   #9
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Det här handlar naturligtvis inte om en bild. Det bygger på intervjuer med anställda etc. Man kan ju alltid säga att det är hämnd, och att det var en veterinär som var närvarande. Det var ju en sådan som gav all medikament till Souloy. Avstängd i tio år. Betyder inte något. Och varför ska en veterinär vara närvarande när Riordan(på bilden)slangar sin häst med ofarliga medikamenter? Behövs inte. Han gör det ju, enligt de anställda, själv efter träningspassen etc.
Det tragiska är ju att förbundet inte gjort något, många tränare(minns Lugauer för någon vecka sedan när han förtvivlad skrek att det måste bli ett slut på det här när ytterligare en Riordan häst var som en helt ny häst i spurten)Många har hört det och misstänkt det. Även Halmstadstravet. Men J.R har ju varit smart och gråtit i pressen och påstått att han är mobbat för att han inte är från Sverige när dopingkontrollanterna kom på oanmälda besök tidigare. Nu vågar dom inte gå nära hans stall.
Och det var Ingvarsson och Persson som grävde fram Solouy och cobolthärvan så han har cred hos mig. Jag bryr mig inte om JR eller Propulsion eller någon annan, jag bryr mig om dom seriösa tränare och hästägare som måste möta osannolikt bra hästar som sedan visar sig vara dopade.

Du antyder verkligen att Riordan dopar sina hästar - var är bevisen? Var FAAN har du bevisen???!!! Blir galen på sådana som dig som skriker doping så fort någon gör något bra! Det enda de som "grävt" fram detta (bra jobbat, verkligen) har att presentera såsom "bevis" är en före detta anställd och detta är enkom hörsägen, för vad jag vet har denne FD. anställde inte heller lagt fram någon bevisning, förutom det sagda... Inga positiva dopingprover, bilder eller annat som skulle kunna fälla Riordan.

PATETISKT!!!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat