Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-28, 17:51   #15
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 285
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Tjafs. Om någon klipper till dig och du anmäler denne så är du part i målet. Det räcker för en förundersökning och någon hård bevisning behövs inte. Att fler inte anmäler är därför att sådana som du gör allt för att förminska eller misstänkliggöra avsikterna. När det gäller JR så är det fler som vittnat, men av rädsla för repressalier inte vågar kliva fram. En vågade. Och vad vet du? Det här är ett forum. Om det är någon som sprider något utan täckning är det du. Jag hänvisar till journalister som grävt. Och lyssnat på Trottosports pod. Byt fot.
Läste Ingvarssons artikel igen och det är flera saker som framstår som minst sagt luddiga, speciellt när det kommer till att hänvisa till källor. Men det är en person som påstår att det har förekommit slangning med DMSO och vi här på forumet kan inte med säkerhet säga någonting om tillförlitligheten i dessa uppgifter. Det framgår också att det var bland annat på grund av detta som personen inte kunde jobba kvar, vilka andra anledningar fanns det? Jag vet att en tidigare anställd hos Riordan fick sin licens indragen och är dömd för brott mot djurskyddslagen, finns en tidigare tråd om honom... Nu vet jag inte om det är detta som är källan men i så fall är den väl knappast trovärdig.

Vad gäller bilden, så verkar det i alla fall som att Riordan inte har något att dölja. Han gör ju detta helt öppet, ser ut att vara på en stallbacke. Journalister i all ära, men de har knappast kunskap nog att bedriva en förundersökning, men döma, det går bra. I detta fall har jag inte ännu sett ett enda bevis för någonting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat