Åby mm Torsdag
Jackpott ikväll och jag trodde jag hittat ett fynd att spika i fina Merge e'm, men de fasta oddsen var inte alls vad jag förväntade mig och procenten stiger, så antar att någon speltjänst skrikit ut den. Jag gillade hästen redan hos Båth och det har blivit flera lopp i dödens, det får han knappast ikväll. Som sämst rygg på favoriten som jag inte tyckte imponerade så där jättemycket senast och tror han klipper den till slut.
Akela Play hoppas jag ska kunna utmana storfavoriten i första. Strålande intryck senast med 06,6/200 och gillar denna häst skarpt. Hoppas han kommer till, då finns nog chansen iaf, kan öppna och nedstruken ett spår...
I andra tycker jag Cintra borde vara favorit men det tycker jag är ett öppet lopp.
Nouba mom tror jag inte kommer till ledning i sista och hon har problem med travet till slut. Slog Eye on the hill med en läpp senast och då gick Eye i dödens sista varvet. Bearicecream anmäld barfota för första gången, ingen dum häst i grunden och går mot hennes årstid nu. Spännande omgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: linfre (+10), Gotland (+5)
|