Lite favoritsvammel så här Dan före Dan.
V64 1) 9 Mill Cava. Har varit lite ojämn i höst men visat fina takter tidigare. Ganska jämna hästar på 60 volten men prickar Persson starten kan det bära iväg till spets. Min första häst och även knapp streckfavorit i nuläget.
V64 2) Ikaros Sisu. Såg helläcker ut på Åby senast. Här har Uhrberg en välstammad årgångshäst som jag tror kommer att leverera nästa år. Perfekt uppgift här.
V64 3) 8 Zola Love sticker ut i detta sällskap. Ganska startsnabb så Hanna fixar nog spåret. Klar första häst i ganska ihåligt gäng.
V64 4) 8 My Sherry Blossom blir min första häst i ett mycket svårtippat lopp.
K50 lopp med 15 hästar och två volter samt max 100 på kontot. Dessutom mycket låga startpoäng. Typ 55, 70 och 71 ! Sofia är duktig både i sadeln och sulkyn.
V64 5) 4 Zacapa Grim är en rutinerad herre som går ner i klass och går bra på alla distanser. Ok har väl ingen toppform men står bra inne och motståndet känns ganska behagligt.
V64 6) 3 Envy Secret. Ännu en bra Uhrberg travare som borde ha chans från läget men loppet är ganska öppet.
9 Hera Sisu. Har gått bra hela sommaren och hösten. Stabil travare och duger gott i detta gäng. Dessutom är mitt dreamteam Martinsson och Jepson involverade.
Stänkarna behöver jag hjälp med