Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Lite favoritsvammel så här Dan före Dan.
V64 1) 9 Mill Cava. Har varit lite ojämn i höst men visat fina takter tidigare. Ganska jämna hästar på 60 volten men prickar Persson starten kan det bära iväg till spets. Min första häst och även knapp streckfavorit i nuläget.
V64 2) Ikaros Sisu. Såg helläcker ut på Åby senast. Här har Uhrberg en välstammad årgångshäst som jag tror kommer att leverera nästa år. Perfekt uppgift här.
V64 3) 8 Zola Love sticker ut i detta sällskap. Ganska startsnabb så Hanna fixar nog spåret. Klar första häst i ganska ihåligt gäng.
V64 4) 8 My Sherry Blossom blir min första häst i ett mycket svårtippat lopp.
K50 lopp med 15 hästar och två volter samt max 100 på kontot. Dessutom mycket låga startpoäng. Typ 55, 70 och 71 ! Sofia är duktig både i sadeln och sulkyn.
V64 5) 4 Zacapa Grim är en rutinerad herre som går ner i klass och går bra på alla distanser. Ok har väl ingen toppform men står bra inne och motståndet känns ganska behagligt.
V64 6) 3 Envy Secret. Ännu en bra Uhrberg travare som borde ha chans från läget men loppet är ganska öppet.
9 Hera Sisu. Har gått bra hela sommaren och hösten. Stabil travare och duger gott i detta gäng. Dessutom är mitt dreamteam Martinsson och Jepson involverade.
Stänkarna behöver jag hjälp med 
|
Ok får väl ta stänkarna själv
V64 1) 2 Runkeeper M.J. Står bra inne och borde räcka en bit, dock lite dunkel form. Dessutom sto mot H/V men friskt kopplat är hälften brunnet som elektrikern sade.
V64 4) 14 Teanime käns streckvärd. Christel B. Kör väl inte så mycket nuförtiden men jag har goda minnen från fina kuskprestationer. Det är väl ett typiskt helgarderings lopp. Men ganska dyrt.
V64 6) 8 Emma Rae bör nog bevakas. SPP har grym stallform och rutinerade Magnus kan fixa en perfekt smygare från lurigt läge med lite tur.