Visa ett inlägg
Gammal 2021-11-03, 13:42   #6
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4512

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant V7:a på Eskilstuna
med det klassiska loppet Smedträffen, som i år är en ganska tunn soppa men jag har hittat en trolig och en rolig i denna gulddivision över sprinterdistans. OBS att det är V75 på Eskilstuna även på söndag. Men då är det mest 3-årings- och 4-åringslopp. Inget jag tänker ödsla krut på. Lördagen därefter är det V75 i Norge. Det står jag oxå över.

Avd 1
8 MELLBY FREE
har startat 5 gånger över 2640m. Det har resulterat i tre vinster och två andraplatser. Anmäld med skor runt om men har vunnit de flesta gångerna med dojor. Snabb ut. Kan vara spetsbud och spikbud. Får kolla
med “Kollen”.

Avd 2
Katja Melkko är en stabil tränare. 23% vinster både 2020 och 2021. 10 LA VERITE vann över lång distans så sent som i oktober. Får som oftast Jorma i sulkyn.
Kan bli spik även här.

Avd 3
5 BROTHER BILL har många plus. Spår 5 auto kort, Nurmos/Jorma, kommer från seger på kort. Jag vill gärna ha med nån Per Lennartsson-styrning på hemmabanan. Det får bli kioskvältaren 10 SNOWSTORM HANOVER. Redén låter lurig och lämnar brasklapp på den.

Avd 4
BEST IN SHOW, PAPPA, AVA , PRINCESS... m fl

Avd 5
Jag tror spetsen tas av 5 SANTOS DE CASTELLA och Jörgen tänker nog behålla den positionen in i mål. Är ju van tuffare lopp än favoriten här.

Avd 6
Alltid ettan i voltlopp, så 1 DATS SO COOL streckas direkt. 2 SVECAK PALEMA är på väg upp och kan mycket väl vinna igen. Dock bakskor och vanlig vagn nu! 5 BO C. är ju intressant med Jorma. Kan upp-
väga det taskiga spåret. 7 GARDNER SHAW från springspår måste oxå med.

Avd 7
Fantastiska 3 EROS ZOLA kunde ju inte greja det senast från 12-spåret. Nu framspår och i dagsläget bara streckad på 17%. Men min förstahäst är 6 CONDIOR som är i toppslag nu.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-11-05 klockan 19:40. Anledning: Ny info
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat