Kopierar rakt av från dagboken:
| 2010-11-07 00:00 | NHL | Columbus Blue Jackets vs Minnesota Wild ÖVER |
Ö 2.5 |
|
2 |
1.714 |
Columbus har gjort över 2,5 mål i de senaste fyra matcherna. Minnesota har visserligen bara släppt in över 2,5 mål i två av deras fem senaste matcher. Men idag är det Jose Theodore som står. Han har bara startat en match tidigare den här säsongen. Det var borta mot Vancouver där han släppte in fem mål. Den första matchen lagen emellan den här säsongen vann Columbus med 3-2. Rick Nash fixar detta!
| 2010-11-07 03:00 | NHL | Vancouver Canucks vs Detroit Red Wings ÖVER |
Ö 2.5 |
|
2 |
1.694 |
Vancouver har gjort över 2,5 mål i de senaste fem matcherna. I fyra av deras sex hemmamatcher den här säsongen har de gjort över 2,5 mål. Detroit har visserligen bara släppt in över 2,5 mål i två av deras fem senaste matcher, men deras motstånd har varit dåligt. De har spelat mot Edmonton, Calgary, Nashville, Phoenix och Anaheim. I tre av fyra möten lagen emellan förra säsongen gjorde Vancouver över 2,5 mål.
| 2010-11-07 03:30 | NHL | San Jose Sharks vs Tampa Bay Lightning |
ML |
|
2 |
2.520 |
Som jag varit inne på tidigare tycker jag inte San Jose har ett speciellt bra lag, och de har heller inte övertygat så här långt in på säsongen. I tre av deras fem senaste matcher har de blivit nollade. Det lär inte bli bättre av att deras bäste poängplockare, Joe Thornton är avstängd den här och nästa match. Tampa har inte heller gått lysande de senaste matcherna. De har två raka förluster. Men med tanke på förutsättningarna tycker jag det finns värde i det här oddset. Tampa vann det enda mötet lagen emellan förra säsongen med 5-2.