Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91
Betongbarn:
Huruvida det är med Holms rekar eller inte låter jag vara osagt, då man har läst och hört en del att han tjänar pengar på sina rekar om de är förluster, men jag vet ju inte riktigt hur de ligger till, men jag menade naturligtvis inte i huvudsak HOLMS rekar, utan de andras =)
|
Om du har hört allt det, och ändå går dit utan att ifrågasätta statistiken, upplägget och ryktena om holms avtal överhuvudtaget med argumentet
"Den är snyggare och mer känd än Sharps" så kan jag inte säga mycket mer.
Jag tycker det är synd att en rekare som verkar bra faller för en sida för den är känd och drivs av en känd person, om man nu ens kan säga så, i mina ögon är holms en snubbe som kan mycket om fotboll men lite om betting, som jobbar för en mycket känd tidning men likväl en skitdålig tidning.
Nä, jag ska lägga ner detta nu, men som jag sa innan, reflektera lite över varför där inte bokförs någon statistik, och varför inlägg som hänvisar till statistik raderas illa kvickt... holms got a good thing running, inget snack om saken, han gör nog bra deg på det. Däremot så tror jag att bubblan håller på att spricka... RekatOchKlart i slutet på 2010 ska bli intressant att se
För övrigt tror jag du kan ha rätt på ditt spel på Afrikanska, du har ju bra hitrate där