V86 surr
Efter frukost snabbis.
V86 1) En felfri 7 Rackham är väl inte lätt att växla. Men kanske lite favorit i fara ?
9 Cobbys Olifant har surt läge men kan få en fin resa i draget. Uhrberg brukar matcha sina egenägda hästar med stor framgång. Dessutom Orlando Vici gener

6 Gina Mearas är en tuff dam med bra form.
V86 2) 5 Apollo Creed. Tja kanske lite för stor favorit men motståndet är väl ganska behagligt. Psst Orlando Vici gener
V86 3) 4 Maroma Vibb. Har bra form och levererat på andra sidan Kattegatt. Står bra inne på sina danskepengar. Se upp.
V86 4) 3 Juncio Boko. Lill Lindblom har läget och kan vara draget. Spets och slut ? Anmäld med skor är väl lite minus.
5 Tottenham. Har lite dunkel form men Kim Moberg gillar jag skarpt och gissa vem som är pappa till Hotspurs hästen ?
V86 5) 3 Thai Brooklyn är en vinstmaskin och Kortfisen har väl tre ben i mål.
Men 8 Chatty Kronos har faktiskt slagit favoriten en gång. Och Jerry ”slangen” Riordan har nog kvällens stallskrik.
V86 6) 1 Nymke Brigadoon har inte varit som bäst i höst men Lillgoopen startar på så det kanske är dags idag ?
13 Greta Sisu är en tuff märr och Mika gillar jag skarpt. Distansgynnad. Äntligen vinst ?
11 Bring Me Money. Kontio upp känns mycket intressant. Perssons pack har grymma framgångar på ”gamla” dar. Håkan får in kanonhästar i stallet och Stefan är uppe i Catch Driver eliten. Väl unnat dom dessa framgångar efter att kämpat hårt i många år.
V86 7) 8 Quantum Roc. Har bra form och räds inte lite tungt underlag. Hanna från Halmstad hej du är en duktig travtjej.
V86 8) Känns som ett garderingslopp med många orutinerade filurer i loppet.
1-2-3-4-5-6-9 känns tidiga. Svårt.
Jag klurar vidare. God tur ni som slickar Jackpott guldkalven.