Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Efter frukost snabbis.
V64 1) 5 La Sassicaia hade varit en dunderspik med bättre spår. Men Takter kanske plockar fram gamla Takter och lotsar iväg Auto hästen felfritt.
10 Bitcoin. Duger gott i detta gäng. Flemming och volt start är spännande. Jag tror Flemming tar en lugn start trots springspår och kör en patenterad svepning sista varvet.
V64 2) 1 Ture L.A. Kanonfin senast och får ett välbetalt träningsjobb. Svårslagen.
V64 3) 9 Oracle Tile. Rikstoto meriterad topphäst. Befogad favorit trots spåret.
Men vi måste ju ha några stänkare.
3 Mad Princess står lite hårt inne och dessutom sto mot H/V men gått bra i skymundan och är nog inte helt borta med rätt resa.
8 Quite Special är en gedigen travare och gör intressant debut för Lugauer.
V64 4) Lågklassigt och vidöppet. Många G i raderna. Helgardering ?
Stänkardragen.
2 Legend V.S. Har pausat men Aron har stallform och slipat kniven när ingen ser.
5 Kövras Joker har oxå vilat men visat bra takter tidigare i höst.
8 Stepping Dreamboy har sett lite seg ut och står illa till men Micke J brukar få fart på Martinssons hästar.
V64 5) 5 Unacerveza Broline var inte som bäst i Rikstoton senast men motståndet idag passar väl bättre. Jag gillar hästen.
9 B.G. Pastor Jonte har mycket spring i benen och dessutom Flemming läge.
V64 6) 3 Lucifer Boko har många G i raden. Men äntligen bra läge och har Jerry ”slangen” Riordan hästen iordning kan det gå vägen.
4 Lexington Zon tar nog piken om Unter laddar. Har ganska mycket spring i benen. OS vinnare ?
9 Imperias Juliette är nog trots sin orutin bästa hästen. Surt läge men det fixar väl eleganten Takter ?
|
Konklusjon.
1) Sassicaia och Jonny T Good lekte med dom. Repris på söndag med chefen i vagnen ?
2) Ture var inte som bäst i travet. Prossecon flödade på upploppet.
3) Stenhård slutstrid. Sjunnes häst stack ut tungan.
4) Jag trodde Kövras var stenklar i sista kurvan men Lillsmurfen körde smart.
5) Unacerveza gjorde sin plikt. Knappt men säkert.
6) Lexington och Unter tog en patenterad spets och slut seger. Snyggt och prydligt. Juliettan spurtade vasst men för sent.