Visa ett inlägg
Gammal 2021-11-24, 17:40   #16
ExtremtRik
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Funderar fram och tillbaka.

Blir nästan-spik på Liverpool.

Tänker att oddsmarknaden överreagerar på rotationen hos Liverpool, de har nog en hyfsad plan för att vinna, låt vara att man vill spela lite fler spelare än absoluta topp-elvan.
Är det inte självklart egentligen om man har alla bitar på plats att även drilla ett "reservmanskap" inför kommande slag i ligan och Champions League!?
Jag tror ju inte de är livrädda för Southhampton på lördag, och att det skulle vara anledningen, även om de förstås måste gå 100% för ligamatcherna

Porto då?
Hungriga förstås, om nu det är någon fördel mot en sylvass motståndare på bortaplan, att slå ur underläge kanske till och med hade gynnat dem gentemot oddsen som bjuds...

Ser man på världsranking av klubbar på statistiksajt ser de ut att vara aningen bättre än Westham och klart sämre än Chelsea anno 2021.

Ok om man jämför odds och streck blir det åsnespik om man spikar Liverpool, fast det behöver ju inte heller vara fel bara man har tur, oddsmarknaden och experterna överger ju Liverpool till förmån för Porto på bortaplan...


Dortmund däremot känner jag mig trygg att ta bort, med det sagt blir jag ändå inte förvånad om Dortmund skulle vinna klart, Murphys Law liksom om de skulle återfinna gammal storform...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-11-24 klockan 17:42.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat