Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-01, 02:29   #2842
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Siktamot13 Visa inlägg
...ja, jag kollade igenom de senaste veckorna och det var ju ingen framgångssaga direkt. I slutet av oktober prickade han in 13 rätt, men då inte bara på det största tipset utan även på det mellanstora. Alltså var detta mer lönsamt i förhållande till insatsen än det allra dyraste.
Tippar man stort för dyra pengar så krävs även stora vinster om det ska bli lönsamt och inte sluta med förluster. Och problemet med favoriter är gammalt och välkänt. Man kan inte bara satsa på enbart dem. Vissa av dem håller, men samtidigt är det nästan alltid några som sviker. Och skulle alla favoriter vinna blir det knappt några vinstpengar. Å andra sidan går det inte att bara satsa emot dem i alla matcher, eftersom några favoriter oftast brukar vinna.
Har han tagit bort tippandet från tiden innan oktober? Det verkar inte finnas kvar. Kanske har det gått bättre tidigare i år, jag vet inte.
Han kanske inte tippade så mycket i den månaden? Var väl en del landskampskuponger som han inte verkar gilla nåt speciellt, men det gör inte jag heller

Tyckte bättre om Leif när han skrev i tidningar än det han gör nu på webben. Var lite lättare att förstå hans statistik tyckte jag. Hans bästa tid när det gäller tips är nog över . Att ha 13 hela garderade är mycket svårt att få in

Senast redigerad av Tord den 2021-12-01 klockan 02:32.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat