Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-01, 08:55   #6
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 731
Sharp$: 1517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Spickelback och Wäjersten, ser ut att bli överspelad.

Off topic

Tja vad säger man?

RW Malone är en amerikansk man med en vanlig
läkar-examen MD (Medical Doctor), (han har inte doktorerat)
hans rön finns inte publicerad i någon
av världens främsta medicinska tidskrifter som tex
The Lancet, New England Journal of Medicine,
Journal of American Medical Association samt
British Medical Journal.

Däremot hittar du honom på YOUTUBE
och Twitter.

Läste någonstans att han hävdade att han
blivit refuserad på YOUTUBE, pga
ovetenskapliga påståenden. Om det stämmer
vet jag ej, men att lyckas bli refuserad på
YOUTUBE är en bedrift.

Mao din källa för dina påståenden är en man med avlagd läkarexamen,
en virologi i USA och som bara lyckas publicerar sina vetenskapliga rön på YOUTUBE och Twitter.

Ja, jisses!
Ja, jisses. Kan man inte bemöta argument och fakta, så ger man sig på personen i fråga och lyfter fram info från internettroll.

Säg istället vad är det som är felaktigt i vad Malone (de facto en av uppfinnarna av mRNA-vaccinet), och tusentals andra forskare och läkare världen över säger om sprutkampanjerna?

1) De framtagna covid-"vaccinerna" är dåliga och kan aldrig stoppa en pandemi. Inte ens om alla människor, och djur, i världen skulle vaccineras samtidigt. Dessa vaccin har gett fler biverkningar än alla andra vacciner tillsammans de sista 50 åren (men amerikanska myndigheter kanske ljuger). De dödar inte viruset eller stoppar att vaccinerade smittar andra eller att de själva blir smittade.

2) Det är vansinnigt att vaccinera under en pandemi (typ det man får lära sig på lagstadienivå när man läser om virus).

3) Det är vansinnigt att vaccinera andra än gamla och de med underliggande svåra sjukdomar. Genomgången infektion är överlägsen. Vaccin efter det rubbar det uppkomna skyddet.

4) Det är framförallt helt förkastligt att vaccinera barn.

5) Det är 19 gånger större risk för hjärtfel om man är man, under 30 och vaccinerar sig än om man får covidinfektion. (Jag skulle aldrig ta den risken.)

4) Nedstängningar av hela länder leder till betydligt värre skador än vad viruset gör.

Det är vad Malone och tusentals andra forskare/läkare säger. Vad är fel i detta?

Om man hellre har WHO ("10-tals miljoner, kanske fler, kommer att dö i svininfluensa, alla måste vaccineras", "viruset kommer inte från Kina", "viruset kommer från Kina", "vi vet inte var det kommer ifrån", "inget jäv för att Bill Gates bekostar oss"), FHM ("svininfluensavaccinet är helt ofarligt") eller Pfizer (som bara fått böta typ 200 miljarder sista 20 åren för bedräglig forskning och annat) som källor, så får man ha det. Jag har inte det.

Och alla som finns på Youtube och twitter är oseriösa? Jisses.

Jag vet inte hur gammal du är, men att man nu i Österrike och Tyskland ska rösta om vaccinationstvång, ger ju i alla fall mig kalla kårar. Det luktar Adolf, Joseph och Mao lång väg. De närmaste åren blir nog inte så roliga.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."

Senast redigerad av fri den 2021-12-01 klockan 08:56.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat