Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-07, 14:21   #1
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 drag Southwell Galopp 7/12


V4: avd 1

7 Do it today ger runt 40ggr hos bookies och runt 9ggr på Plats.
Hästen har vilat och har säkert mått bra av en uppfräschning. Favorit i loppet Blir nog 9 Vaxholm. I Juli mötte Do it today Vaxolm och var trea i mål. efter sig hade hade hon just Vaxholm. Do it today var spelad till 8 ggr vinnare den dagen och Vaxholm 16 ggr.

Idag får man 9 ggr på plats på Do it today och Vaxholm ger just nu 1,53 som vinnare. Plats på 7 Do it Today till 9ggr känns som ett bra värdespel

Spelar man V4 så får man givetvis strecka favoriten 9 Vaxholm också.

10 Midgetonamission är andrahandare på V4 just nu till 21% men borde sjunka lite då alla som spelar efter oddstavlan lämnat in sina system. hästen står i 10ggr som vinnare hos bookies och det är nog Loppets bästa vinnarspel . på V4 hoppas jag hästen sjunker till under 15%

14 Honest Lawyer är helt tappad på de tidiga strecken. Avslutade starkti sista 200m sist och visade uppåtform.

13 U A E Fifty är än mer tappad på de tidiga strecken. Ger 5,50 hos bookies men är 0,16% på V4 just nu. Ganska korrekt värderad vinstchans av bookies och skall givetvis med på V4. Går ner lite i klass i dag.

V4:2

Detta lopp tror jag kommer bli runtstreckat. Läge att ta ställning när de flesta garderar och loppets bästa vinstchans tror jag en Debutant har.

6 Love Mystery är en Frankelavkomma = toppstam som gör debut idag och har säkerligen förberetts bå bästa sätt av topptränare Balding. I sadeln sitter Toppjockey David Probert.
Hästen kostade över 4 miljoner att köpa in och förväntiningarna på hästen är givetvis höga. Kan vara helt överlägsen i Kväll.

Mitt bästa spikförslag : 6 Love Mystery 11%Just nu men förväntar mig 25-30% närmare spelstopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
klot05 (+4), BreakingBad (+1), ostkaka (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat