Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-10, 18:00   #17
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Måndagsdragen

V75 1) Klaring 1 Kurri Jari Boko. Stänkare. 5 Red Mile Brodde.
V75 2) Halvklar 6 Estrella Diamant. Måstestreck 9 Ikaros Sisu.
V75 3) Klaring 7 Emoji. Stänkare 8 Bordeaux S.
V75 4) Måstestrecken. 1 Hattusa och 10 Rarity A.F. Men många om budet typ 3 omstarter.
V75 5) Klaring 6 Global Lover. Stänkare. 1 Beckham.
V75 6) Halvklaring 3 Gareth Boko. Superstänkare. 8 Västerboonthenews.
V75 7) Måstestrecken 4 Call Me Brodda, 1 Miss Silver och 2 Joy Alissa.

Men visst är det en härlig grymt svåranalyserad omgång. Dessutom risk för tjällossning på Västkusten. Men Åby har grymma ban fixare.

Fredags kommentar

Första tanken brukar vara bäst och mina Måndagsfunderingar står sig ganska bra.
Men likväl lite fredagssurr.

V75 1) 1 Kurri Jari Boko har jag följt sedan jag hörde Veijos kommentar efter debuten som 3 åring. ” detta är en kanon” . Börjar äntligen visa upp vinnartakterna hos Lillgoopen. Men jag blir mer och mer benägen att gardera storfavoriten. Även Prosecco känns lite överspelad trots sina grymma prestationer. Står hårt inne och ganska orutinerad.
5-8-9 är stänkardragen.

V75 2) 6 Estrella är min första häst och ett spikförslag. 9 Ikaros är hårt betrodd men läget är (för) tufft. Hm klass 2 är klass 2. Skrällen lurar i vassen.

V75 3) 7 Emoji. Spikförslag. Grym prestation senast och en av Danmarks bästa hästar. Perfekt inne i klassen.

V75 4) Omgångens öppnaste lopp. Glöm inte 8 Rapunzel. 2% är rena fyndet.

V75 5) 6 Global Lover är still going första häst. Såg så jäkla fin ut senast.

V75 6) 3 Gareth Boko. Klar första häst i min värld. 4 Dear Friend är luringen.
Miljondragen är 8 och 9.

V75 7) 8 EENYMEENYMINYMOEDK. Rättstavat he,he ? Flemming är grymt positiv och tror på vinst chans. Inte var dag Icemannen är så härligt uppåt. 7% är bra spelvärde.
Men det känns tryggt att strecka 1-2-4-9-12 oxå i öppna racerloppet för ston när miljonerna ska fördelas.
Psst vi får nog fin december bana imorgon. Bara enstaka plusgrader så ingen tjällossning.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-10 klockan 18:01.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat