Sena tidiga tankar till Romme
Avd 1:
Tack vare att Örjan hoppar upp bakom
7 G.K. JUSTUS var min första tanke att spika. Men jag vågar nog inte spela utan 3 FOUR GUYS DREAM. Ska jag ändå ha två tar jag hellre en tredje. Ulf Ohlsson och 12 ARCH LANE ser man ut att få till en mysig procent. Ett s k 3-hästars lås!
Avd 2:
Norgetävlande kallblod som kommer till Sverige och får svensk toppkusk.
4 JÄRVINN S.K. uppfyller väl de krite-
rierna. Har segrat mot Bellfaks på Rättvik tidigare i år, blev jag uppmärksammad på av Galten.
Min första chansspik. En 1%-are!!! Hoppas inte Jens sabbar procenten för mycket.
Avd 3:
Klass II klarar jag mig ur genom en andra chansspik; 5 L.L.LABERO kommer med två raka och får utöva trolleritricket i detta, annars streckkrävande lopp. 11% är helt okej för en tänkbar spik.
Avd 4:
15 UNIQUE JUNI är förstahäst. Många här...
Avd 5:
Här blir det tvärtemotspel. 1 MR GOLDEN QUICK är en följehäst. Nu med Kontio.
2 ON TRACK PIRATEN är oxå en följehäst. Spurtade bra till tredjeplatsen senast. Sen fick jag en nervkittling när jag såg att 5 QUEER FISH skulle få femtespår. Den är alltid med där framme och är bra
på lång distans.
Avd 6:
Alltid ettan i volt, så 1 DEVS DEFINITIF åker med i bara farten. Sen tycker jag kuskbytet från Jonas Gylling till Örjan Kihlström är småintressant. Så det blir ett lås med 2 DIGITAL LUCKY.
Avd 7:
I sista räser-loppet blir det oxå ett lås.
2 CHAPUY, snabbstartare äntligen från framspår och 5 EDDY WEST, kort auto spår 5, borde räcka långt.
Nu tar jag semester från travet fram till Nyårsafton.
God Jul och Gott Nytt År alla trevliga Sharps-människor.
Ta det försiktigt där ute och var snälla mot varandra.
Embrace the moment!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-12-16 klockan 23:03.
Anledning: stavfel
|