Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-21, 12:12   #24
ExtremtRik
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Spel Onsdag, 7.5 M utlovat i 13-potten, någon slags jackpot.
50 kr per person valfritt antal delar upp till 12 st om någon skulle vara på det humöret

Skickar ut några medlemmar som varit inaktiva en längre tid då maxantal är 20 st o vi nu är 19. Bara att gå med igen om det skulle vara fel.

***
Senast fick vi med kryssen på Liverpool o Chelsea samt Real.
Såg en del av Tottenham-Liverpool och på de delar jag såg kunde Tottenham mycket väl gjort fler mål, nu ska sägas att det förstås är normalt att hemmalaget tillåts trycka på lite extra i början.

Tog tyvärr bort Napoli-vinst, fast där var kvitteringen inne och det behövdes VAR för att döma bort ett välfirat mål.

Jag togt väl inte ställning tillräckligt hårt fast det var även del av tanken, förstås dumt denna gång att "slösa" 17% på Newcastle-vinst mot City, fick ett infall där att jaga 3% aren, annars var det City som jag kunde tänka mig att lita på till 100%. Den skrälljakten var tveksam men hade ingen större betydelse när Napoli nu vann (borttagen 2a).

Real tappade som önskat poäng till Cadiz och även där var vi med med 1X 68/32 % .
Såg faktiskt stabilt ut försvarsmässigt och framåt hade Cadiz inte mycket. Som väntat får jag ändå säga, de är inte så dåliga och 1X var rimligt på den högt streckade (88%) 1an, samtidigt vill man inte kliva av de 80% av tillfällena då Real vinner.

***

Inbjudan:
https://spela.svenskaspel.se/spela-t...1-8bc2556e57ad

Välkomna!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-12-21 klockan 13:30.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat