Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 13:08   #2
fweewea
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

För egen del blev bet på favoritlaget Sevilla, samt Rubin Kazan som möter Spartak Moskva. Båda matcherna är tuffa "i toppenskiktet-möten", och kan egentligen sluta hur som helst.

Sevilla ligger 7:a och möter 5:an Valencia. Sevilla är starka på hemmaplan, men har under de senaste 3-4 åren spelat knackigt både hemma som borta. Ibland hittar man sina toppar under säsongerna under ett par matcher, ibland inte. Det skall det tilläggas att Sevilla oftast höjer sig mot toppenlag, speciellt hemma på Sanchez Pizjuan. Som i matchtråden om just denna match så ses det att det blir en hel del mål, i genomsnitt dryga 3 mål per match. Själv fick jag Sevilla till 2.30 på Betsson, vilket jag anser vara spelvärt. Notera även att det kan vara spelvärt att sätta Ö 2,5 mål, beroende på odds.

Rubin Kazan ligger 3a och möter 4an Spartak Moskva. Båda lagen har spelat relativt bra under säsongen, men har en bit kvar till den absoluta toppformen. 1.90 på Rubin bettade jag. Dock kan det ses värt att betta på Spartak till 3.60, vilket är ett jävligt högt odds sett till deras tabellplacering - så om man vill chansa så kan man betta Spartak, men jag tror på en 1:a i denna match.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat