tror detta tagits upp innan man om det inte har det så frågar jag nu.
hur kommer det sig att grafen inte börjar med den angivna startkassan? skönhetsproblem, jag vet men... tror man kan lägga in ett spökspel veckan innan som man pushar då blir det rätt startkassa i grafen men när grafen hoppar över till månadsvis så antar jag att grafen blir utanför startkassan i början av grafen igen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|