Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-26, 09:15   #5
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Är inne på liknande linje samtidigt som jag har väldigt stor respekt för Berglunds kunnande. Men har svårt att se spik på denna som rimligt och håller fr.a. med om att Ubiquarian är tidig. För mig är Milligans förstastrecket då den såg klart förbättrad ut senast.

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
4 Lucifer Lane verkar bli dagens kommunare, 16% men trendar uppåt på strecken och nedåt på vinnaroddset. Till och med Berglund föreslår den här som spik, trots att kusken inte har gjort sig känd för att köra med den auktoritet och ackuratess som krävs på den här nivån, med 300 000kr till vinnaren.

Kommer han ens till spets? Att 3 Västerbo Onthenews kan öppna, det vet vi, och den allmänna uppfattningen verkar vara att Johan ska få glida fram och överta.

Har man inte glömt bort Kolgjini och Rauuger då? 6 Dragster kan absolut flytta på sig från start och 2 Ubiquarian Face likaså. Adrian släpper ingen spets till nån som kör i kycklinggult!

Båda de här två avslutade riktigt bra när de ryggade 9 Ble du Gers senast i tredje spår 700 kvar (de var väl de enda som kunde det?).

Jag säger inte att nån av dem bara vinner men om man steker Lucifer och tar några stycken, då ska de här med på kupongen. 2%!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat