Ämne: NBA mot 9/11
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 16:04   #1
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA mot 9/11


Mycket segt i fotbollen, ska försöka ge mig på lite basket. Jag har ännu inte sett linorna, dessa är mina

GSW @TOR
GSW uppfattas som det klart bättre laget, med Curry och Ellis som en av de giftigaste guard combos i ligan. Warrior coachas inte längre av Don Nelson så hans run'n'gun stil är på väg bort och man försöker med lite försvar istället. Inside har man Lee och Biedrins som är tillräckligt stora för att kunna försvara glaset.
TOR har 4 raka förluster och egentligen bara Bargnani som ny poänkkung. Kleiza, DeRozan, Amir J är alla talanger som kommer att vara upp och ner. PG situationen med Calderon och Jack, lämnar mycket att önska. Jack är ingen ren PG och Calderon har varit dålig sen förra året.

Linan då, detta är en ganska jämn matchup eftersom GSW suger i bortaspel och de spelar dessutom back end av b2b, men talangmässigt bör de ha chans. 45-55 till TOR skulle jag säga och en lina på pk/-1.5. Tror också att public kommer att uppfatta det som bjudning på GSW och de kommer att bli -1/2 innan matchstart. Totalet tror inte de vågar ha under 209, så 211 säger jag.




Fortsätter när jag kommer hem...
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Eddie Hitler (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat